psychológia marketingu

#1 Marketingové  psycho(ne)logické okienko – Používajte slovo ,,pretože”

Pretože
Predstavte si, že stojíte v dlhom rade a zrazu Vás neznáma osoba stojaca za Vami požiada, aby ste ju pred seba pustili. Ktorá z uvedených požiadaviek by bola pre Vás prijateľnejšia ?👇
1️⃣. ,,Dobrý deň, môžem Vás prosím predbehnúť ?”
2️⃣. ,,Dobrý deň, môžem Vás prosím predbehnúť? Pretože sa veľmi ponáhľam pre deti do škôlky.”
Myslím, že takmer každý by dotyčnú alebo dotyčného pred seba pustil, ak by videl v očiach naliehavosť, ale predsalen veta číslo 2 pôsobí na naše uši ako balzam. Prečo?
📍PRETOŽE:
Každý jeden z nás chce byť informovaný a poznať dôvod, prečo sa veci dejú tak ako sa dejú. Je to naša prirodzená vlastnosť, ktorá nám od nepamäti pomáhala získavať informácie k prežitiu. Dnes túto vlastnosť vieme využiť pri nadväzovaní obchodných vzťahov hneď na začiatku. 
Príklad: Dobrý deň, rád by som Vám pomohol s UX analýzou Vášho webu, PRETOŽE mám dlhoročné skúsenosti a vidím na ňom nedostatočne zoptimalizované prvky, ktoré by som Vám chcel ukázať v nasledujúcej prezentácii.
Možností ako slovo ,,pretože” využijete je množstvo a určite na jeho použitie budete mať dôvod.
Veľa šťastia priatelia, PRETOŽE ho všetci potrebujeme. 🙂
Zdroj a inšpirácia: Zbraně vlivu- Robert B. Cialdini📕
Jozef Ulrich

,,Najhoršia reklama je tá, o ktorej nikto nehovorí."

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Back To Top
Social Share Buttons and Icons powered by Ultimatelysocial