Rady a tipy

5-3 veci, ktoré si všímam počas Corony

Corona virus

Arabom sme zakazovali zahaľovať sa na verejnosti a teraz sa zahaľujeme všetci. Dámy a páni je tu Corona. Možno som úvodnou vetou nahral do karát konšpirátorom a donútil som ich zamyslieť sa, či zato určite môžu Američania, Rusi, Číňania, banky, mimovládky, imigranti, netopiere alebo kotlebovci. Nemáte začo, aj nabudúce. Tém je viac než dosť.  Ale faktom ostáva, že Corona je tu a my sa s ňou musíme vysporiadať. 

Niekto ju považuje za nutné zlo, ktoré na základe nášho životného štýlu muselo prísť, iný za možnosť odpočinku a venovaniu sa svojim blízkym. No niekomu žiaľ Corona ničí život (po zdravotnej alebo ekonomickej stránke). Tento článok som sa rozhodol napísať z pohľadu marketéra a obyčajného človeka, ktorý sa snaží nájsť aj pozitívne veci v negatívnych. Prečítajte si ho pre inšpiráciu alebo mi vynadajte do správy v kontaktnom formulári. 🙂

2 pozitívne veci, ktoré vám odporúčam všímať si počas karantény:

  1. Rozmanitosť ľudskej povahy. Všímajte si ľudí okolo seba. Je možné, že práve v týchto časoch sa aj najväčší flegmatik zmení na ustarosteného človeka alebo pohoďák na nerváka. Že je vyhrotená situácia a nie je to sranda lebo ide o život a peniaze? Áno je to tak, ale o život ide každý jeden deň. Každý jeden deň sme bližšie k smrti.  Nežime tak, ako by sme tu boli večne a jediné, čo nás môže zničiť je Corona. A čo sa týka peňazí tak zato si môžeme my sami ako ľudstvo, že sme si dali na nohu okovy vo forme papierikov, ktoré už v podstate zlatom nie sú vôbec kryté a fungujú len na základe dôvery. Nebojte sa ani ja nie som výnimka aj ja za prácu dostávam peniaze a nie ovce alebo pšenicu.
    Mimochodom sám som zvedavý, či po tomto období stúpne pôrodnosť alebo rozvodovosť, ale pápež František už údajne vyzýva na pomoc ženám, ktoré sú týrané v domácnosti :(.
  2. Moju prácu a jej zmysel– zrazu ste sa ocitli bez pravidelného príjmu? Tak to si môžeme podať ruky (vlastne nemôžme 😉 ). Marketing mám rád (nemilujem ho, milujem svoju rodinu a priateľku). Venoval som mu veľa času počas štúdia na vysokej škole, vo voľnom čase alebo v práci. Stále sa ho učím a zdokonaľujem.  Situácia plná obmedzení ma však donútila zamyslieť sa nad tým, čo je vlastne marketing z globálneho hľadiska. Možno so mnou budete súhlasiť alebo nie, ale podľa môjho názoru je to len HRA resp. súťaž.  Hra o to byť prvý, mať viac fanúšikov,  mať  krajšie fotky, mať viac peňazí… . Budem úprimný ja som si ho vybral preto, lebo som rád vymýšľal kreatívne slogany, ktoré mali jasnú myšlienku a cieľ. A vždy ma potešilo, keď sa mi to podarilo s istou dávkou vtipu alebo poučenia.  Snažil som sa a aj sa snažím dávať do nich prvky umenia, emócie a psychológie. Či sa mi to darí, nech posúdia klienti a koneční spotrebitelia. Som hravý a preto sa s marketingom  budem hrať stále, aj keby sa niekedy v budúcnosti stalo, že už to nebude ,,môj chlebík každodenný.” Zamyslite sa preto nad tým, čo skutočne pre vás vaša práca znamená. Robíte ju len pre peniaze alebo ňou žijete? A teraz si predstavte, že by vaše povolanie alebo podnikateľská činnosť v budúcnosti nemala zmysel robili by ste to aj vo voľnom čase? (Určite nenabádam nikoho meniť povolanie alebo podnikateľskú činnosť, skôr na jej podstatu a zmysel pre vás).

Toto boli 2 pozitívne veci, ktoré si všímam počas tejto Corona-karantény ja. Žiaľ, ani keby ich bolo sto, neporazia ten jeden negatívny – úmrtia. Každému želám pevné zdravie a nervy lebo obe budeme potrebovať.

Jozef Ulrich

,,Najhoršia reklama je tá, o ktorej nikto nehovorí."

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Back To Top
Social Share Buttons and Icons powered by Ultimatelysocial