v našej brandži

Najčítanejší blogový článok

Kazma

Ok, pozornosť som nadpisom a titulnou fotkou získal, poďme k téme.

Niektorí so mnou budú súhlasiť iní možno alebo určite nie, ale podľa môjho názoru je najlepší marketér v Česku a na Slovensku jednoznačne Kazma Kazmich. Na úvod je potrebné podotknúť, že tento článok nie je písaný ako reklama vzhľadom na ,,fame” aký mám ja a aký má Kazma. Aj keď rozdiel na Instagrame je len niečo okolo 491 000 followerov. ( na šťastie pre Kazmu ja totiž na Instagrame nemám účet 😉 ).

Kto je vlastne Kazma Kazmitch?
Ak ste ako deti pozerávali cartoon rozprávku ,,Co je Andy?” pracovnú činnosť Kazmy vám veľmi nemusím vysvetľovať. Kazma je jednoducho napísané profesionálny pranker, zabávač, namotávač ( v dobrom slova zmysle), iluzionista, moderátor, humorista…dobre, radšej skončím, aby to nevyzeralo, že mi z jeho zadku trčia už len šnúrky od topánok :D. Kazma je jednoducho profík. Našiel niečo čo ho baví a robí to dobre a na vysokom stupni úrovne. Asi nikto nenastavuje modernej spoločnosti čistejšie zrkadlo ako práve on. Ľudia veria všetkému čo vidia a Kazma im ukazuje, že nie je všetko vždy tak, ako to na prvý pohľad vyzerá. Resp. ako sa hovorí v našich končinách: ,,Nie je všetko zlato čo sa bliští, nie je všetko koňak čo kôň vyští. 😀

Andy

Prečo najlepší marketér?
Preto, lebo pre mňa osobne spĺňa všetky prvky dobrého marketingu.

1. Nie je nudný…

…alebo inak povedané je extrémne kreatívny. Nebyť nudný pre niektorých znamená, že je vtipný alebo zábavný. No nie je to rozhodujúci faktor. Nebyť nudný znamená zaujať. A to Kazma dokonale robí. ,,Hejtujúce” postavičky, ktoré si na prvé videnie jeho stories – reklamy mysleli, že je zapredaný a všetko robí len za peniaze by o tom mohli napísať knihu. Nič to, mýliť sa je ľudské a ľahké. ZA PENIAZE robíme všetci, ale keď sme motivovaní robiť len kvôli peniazom tak amen tma, zhasnúť, vypnúť.

2. Neprvoplánový

Robiť niečo tak, že už od prvého obrazu alebo vety viete ako to skončí a čo sa tým sleduje bolo zaujímavé a kreatívne vtedy, keď bol Vladimír Mečiar prezidentom Slovenskej republiky – nikdy. Sledujete video o tom, ako si ten mladý, zapredaný parchant plní sny cestovaním po celom svete zo svojho zoznamu, zatiaľ čo vy jete popcorn z mikrovlnky v pyžame, ktoré je vašim celodenným mundúrom. Svet je nespravodlivý. Zrazu prichádza zvrat a vy sa dozvedáte, že to celé robil pre človeka, ktorý má nevyliečiteľnú chorobu a takýmto spôsobom sa mu podarilo nielen získať peniaze, aby mu jeho sny splnil, ale aj preto, aby zase raz ukázal ľuďom, že všetko nie je tak ako to na prvý pohľad vyzerá. A samozrejme, logicky si na tom spravil self- promo a zarobil peniaze. No zabite ho zato. 😀

3. Poučný, prospešný

O ALS (Amyotrofickej laterálnej skleróze) chorobe, pri ktorej dochádza k progresívnemu degeneratívnemu ochoreniiu nervových buniek (neurónov) v mozgu a mieche som sa prvýkrát dozvedel prostredníctvom vídeí, na ktorých si známe osobnosti dávali výzvy a otáčali nad hlavami vedrá s ľadovou vodou. Kazma sa rozhodol túto chorobu opäť raz pripomenúť a to prostredníctvom videa, ktoré si môžete pozrieť tu.

Na záver tohto článku už len drobné posolstvo, ktoré používa sám Kazma: ,,Užívajte si život. Ak by ste vedeli, že dnes je váš posledný deň určite by ste riešili omnoho podstatnejšie veci.”

Posolstvo pre marketérov: ,,Nerobte veci prvoplánovo a len za vidinou zisku. Áno, poučky nás učia, že podnikanie sa robí kvôli zisku. Je to logické a správne. Ale tým, že môžeme produkovať niečo, čo si pozrie alebo prečíta viac ľudí ako len kamaráti a známi máme v rukách trocha zodpovednosti. Zodpovednosti za to, aby ľudia nečítali a nepozerali hlúposti, ktoré ich nijakým spôsobom neobohatia”.

Jozef Ulrich

,,Najhoršia reklama je tá, o ktorej nikto nehovorí."

One thought on “Najčítanejší blogový článok

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Back To Top
Social Share Buttons and Icons powered by Ultimatelysocial